اطلاعیه
بسمعه تعالی
باطلاع همکاران محترم میرساند چون سامانه اختصاصی دفاتر اسناد رسمی در پرتابل شرکت پارسی پست زمانبر است و تا زمان راه اندازی سامانه مذکور دفاتر مرکز استان (رشت ) میتوانند با مطالعه کامل راهنمایی پیوست از روز یکشنبه ۵ دیماه سال ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت هزینه های پستی و تکمیل و تحویل مدارک به مامورین شرکت پارسی پست اقدام نمایند. شایان ذکر است بمحض تکمیل و اجراء این فرآیند برای سایر شهرهای استان گیلان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .
parsipost guideline 10.4 لینک فایل
کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان