قابل توجه همکاران محترم دفتریار
همکاران محترم دفتريار:
قبل از مراجعه به دفاتر RA جهت صدور گواهی امضای الکترونیک، به موارد زیر توجه فرمایید:
۱. دارا بودن شناسه کاربری و رمز عبور فعال. بدین منظور لازم است یکبار از طریق شماره ملی و رمز عبور مختص دفتريار وارد سامانه ثبت الکترونیک اسناد شوید.
۲. دارا بودن نقش دفتریاری در سامانه
* توجه فرمایید که نقش های سند نویس با شماره ملی دفتریار، دارای اعتبار لازم جهت اخذ گواهی امضای الکترونیک نمی باشند *
۳. در صورتی دارای نقش دفتریاری در سامانه نمی باشید لازم است قبل از مراجعه به دفاتر صادر کننده گواهی امضای الکترونیک (RA)؛ با اداره کل استان جهت تکمیل اطلاعات، تماس حاصل نمایید.
۴. در مرحله آخر و پس از اطمینان از امکان ورود به سامانه با نقش دفتریاری ، می توانید با مراجعه به دفاتر RA، گواهی امضای الکترونیک خود را دریافت نمایید.
مدارک مورد نیاز – شناسنامه و کارت ملی ، تصویر حکم ، توکن .
واحد انفورماتیک کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان